onsdag 18 april 2007

18 april

Har varit lite dåligt med verksamhet här i några dagar. Det är dålig fart på gubben. Har nämligen sovit så katastrofalt illa(i bland inte alls)på nätterna denna vecka. Känner mig helt slut. Så till den milda grad att jag i dag slank in på monopolet och köpte 2 stöl. Tänker vända upp och ned på dem inför kvällens sänggående och se om det möjligen kan hjälpa. Nu tänker ni säkert...bolaget mitt i veckan!...gud förbjude...nu är Barcken i utförsbacke!
För övrigt så fick jag göra en resa i dag som höll på att resultera i kalsongbyte. Hade nämligen åkt ifrån plånboken på jobbet i går kväll, innehållande körkort, betalkort osv. När jag närmade mig Arnö så var där världens polis-pådrag. Och, där kommer jag tuffande utan körkort. Men, vet inte om det var någon som hade rymt från anstalten...mig brydde de sig i alla fall inte om. Och det var ju bra.
Till sist så läste jag i dagens Metro att, från årsskiftet så kommer danska ambulanser att få köras av polska förare. Får se hur det går.....

Ha det gott!

Inga kommentarer: