tisdag 10 april 2007

10 april

Minsann, gårdagens betraktelser fanns ju här! Har fått lite problem med internet. Rätt vad det är så kommer ett meddelande om att jag inte är uppkopplad. Undrar om internet är en av dem som blev missnöjda med avtalsrörelsen och därför ställer till med strejk emellanåt. Vad vet jag? Hur som helst så är det irritterande. Har också haft besök av Anticimex. Dom kom naturligtvis när jag stod i duschen. Vi har haft litet av ett myrornas krig här. Inte bara på tvn utan även både i köket och i vardagsrummet. Fick några sk myrdosor som skall placeras på strategiska ställen. Killen som var här sa också att om det inte fanns några kringspringande katter så kunde han spruta lite extra starkt gift ute på baksidan. Jag tänkte, att om det gulbruna fanskapet som ränner runt här skulle stryka med, så gör det alls ingenting. Men, det sa jag inte. Så han sprutade. Får väl se hur det går.

Ha en bra vecka!

Inga kommentarer: