torsdag 12 april 2007

12 april


Har ännu inte upptäckt någon avliden katt. Däremot så verkar det som om vi har blivit av med myrorna. God bless Anticimex!
Tror att jag börjar bli gammal. Hittar små tecken i bland som tyder på det. Ett tecken måste väl vara när man tar egen väska med sig till affären när man ska handla? Ett annat är, om inte tomburkskassen (se bild) är blöt i botten så får den följa med hem igen. Smet efter Kvantumbesöket in på systemet och köpte lite bubbel. Här ska firas 33 årig förlovningsdag i morgon. På systemet så såg jag ett litet fenomen. Mannen som stod före mig i kassan hade köpt 2 st bag in box. Trots att kartongerna var försedda med alldeles utmärkta handtag så köpte han 2 påsar att bära hem vinet i. Varför då? Är man blyg och inte vill visa vart man har varit så är väl det inte ett bra sätt. Jag menar, påsarnas färg talar ju tydligt om vart man har varit.
Ja....33 år...det är lång tid det. Men, det har funkat ganska bra tycker jag. Visst har det varit både toppar och dalar, konstigt vore det väl annars. Men, på det stora hela så...ja...helt ok. Hmmm...kanske får mothugg här...

Ha en bra dag och njut av solen!

Inga kommentarer: