onsdag 9 maj 2007

9 maj

Vad är detta? Är det det här som kallas för vår?! Nä, börjar nästan att förlora hoppet om att kunna få lite värme.

Håller annars med Carro. Datorn har blivit som en polare. Och, snäll är den också. Protesterar nästan aldrig. Man behöver inte ens stava rätt för att kunna häva ur sig vad som helst.

Annars så har det inte hänt så mycket sedan sist. Jo förresten...var på apoteket och biblioteket i går. Stod en halvtimma i kö på apoteket. Tror ni att jag började muttra om det här med monopol igen? Alldeles riktigt! Det tunga artilleriet kan ju finnas kvar i speciella butiker men, nog skulle man väl kunna köpa ex vis alvedon i livsmedelsbutiken? Eller? Sedan så var jag på biblioteket. Skulle lämna tillbaka Lottas tal-böcker. Hon lyssnar på dem när hon är ute och stavar. Då fick jag en liten undring. Undrar vad de går efter när de anställer sin personal? Ingen aning. Men, jag kan rekommendera ett besök på Oxelösunds bibliotek. Hmm...bäst jag slutar nu innan jag blir för fisig.

Till sist så vill jag bara nämna att Ohlsson har 2 symboler på sin bil som jag inte tycker om.

Skall fixa till lite lunch nu. Bazze skulle på nåt möte, så han skulle kika förbi och äta lite.

Ha en fortsatt bra vecka!

2 kommentarer:

Carro sa...

Kram på dig Bosse! Du e bäst :)

Me and my mind. sa...

Hoppas du känner dig bättre!