fredag 11 maj 2007

11 maj

Thank god it`s friday!´

Nu måste vi nog ställa saker och ting lite till rätta tror jag. Matlagning är en av de sysselsättningar som skänker mig mycket ro och glädje. Lediga dagar t ex helger kan jag tillbringa timmar i köket. Förbereda och laga god mat. Vad jag menade var att jag tycker det är himla tråkigt att laga mat och äta den själv. Inget annat. Ville bara klargöra detta.

Så var det då nästan helg igen. Har precis tagit en promenad på ett Jogersö som visade sig från sin allra bästa sida. Med ett sånt här väder så känns allt med ens mycket lättare. Eller hur?
Skall åka till affären och se om jag kan hitta nåt litet, enkelt och gott att äta till kvällen. Har sedan en kort (14,30 - 19,00) arbetsdag.

Hmm..lite dåligt med skrivarinspiration i dag verkar det...får se om vi hörs i morrn.

Ha annars en skön helg!

1 kommentar:

Carro sa...

Trevlig helg :)