onsdag 16 maj 2007

16 maj

Hmm... det var ett tag sedan jag var här. Bäst att kika in och damma av lite inför helgen.

Shit happends! Missade en debatt på tv i går. Den handlade om helyllegrabbarna från stureplan. Och jag säger bara,,,nej..nej och åter nej. Det enda jag hörde var en kärring som väl skulle representera rättsväsendet. Slutsatsen av vad hon sa var..om tjejen är full så är det helt ok att sätta på. Tänk, jag som alltid har trott att sex är nåt som alla parter måste vara överens om. Hur mysigt kan det vara om någon protesterar, skriker och säger i från? Ja...inte skulle Kanonkungen här fungera inte. Jag hoppas dock att tjejen överklagar detta så långt det någonsin går. Önskar henne verkligen lycka till. Hoppas att någon vettig nämndeman lyssnar på henne. Vad skickas det annars ut för signaler? Jo, det är väl ingen idé att göra någon anmälan. Jävla idioter säger jag. Ni får ursäkta språket men, sånt här gör mig upprörd.

Nu måste jag nog lugna ner mig lite. Ha en bra dag!

2 kommentarer:

Carro sa...

Du kan va lugn :) Mors dag e nästa helg... Äckliga människor det finns va!?!? Som sagt vad är det för signalen som sänds ut? Upp till kamp :) !!!!

Me and my mind. sa...

Så skönt. Jäpp, upp till kamp!