tisdag 29 maj 2007

29 maj

Ur led är tiden.

I går på jobbet så blev jag varse om hur känsligt det är att vara i teknikens händer. Företagets datorer ändrade plötsligt tid och vipps så var det den 12 maj. Denna dag var också en lördag vilket fick till följd att våra kunder blev upplysta om att vi hade stängt. Snacka om en lugn och behaglig kväll. Men, det lär vi väl få ta igen idag. Vet inte vad som var så speciellt med den 12e maj. Kanske var det för att Lotta hade namnsdag den dagen. Får väl se vad det är för dag idag när jag kommer till jobbet.

Så har det då också blivit dags att avla fram reservdelsmänniskor. Rätt eller fel, vad vet jag. Har bara en undran. Vad skall lillebror känna när han vuxit upp lite och börjat fundera. Varför kom jag till världen? Av kärlek och för att man ville ha mig eller....?

Ha det himla bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kom inte ihåg ,fick jag någon present då eller :-) puss