fredag 30 mars 2007

30 mars

Utmanade mig själv idag. Gick hela promenadrundan iförd keps. Ingen sade någonting då heller. Trodde att jag skulle få frågan, om jag var på väg hem till Köping. Men som sagt, inga kommentarer. På tal om klädsel så tittade jag på Robban Aschberg i går kväll. Han har alltid så skitsnygga kläder. Brukar sällan bli avundsjuk men, när det gäller Robbans klädsel så blir jag det. Hans program handlade om män som blivit oskyldigt anklagade för att ha begått våldtäkt. Kan det finnas något värre? Tror inte det. Ja, det skulle vara att bli anklagad för att ha begått incest. Hur är dessa kvinnor funtadet? Måste vara allvarliga huvudstörningar där. Det berättades bl a om en kille som hade blivit tvingad att flytta från sin hemstad. En annan sak som detta ställer till med är ju att det tar bort trovärdigheten från många kvinnor som verkligen har blivit utsatta och gjort en anmälan. Nä, det gäller att tänka sig för innan man gör en falsk anklagelse. Appropå det här med våldtäkt så har jag själv svårt för att se tjusningen i att begå en sådan handling. Avskyvärt! Låt alla Hagamän ruttna i helvetet!

Inga kommentarer: