torsdag 29 mars 2007

29 mars

Var lite kyligt i morse. Hade stickad mössa på under morgonens promenad. Mot slutet av promenaden så blev det lite varmt med tjock mössa tyckte jag. Detta gjorde att jag provade min keps när jag kom hem. Den är ju inte lika varm. Men, det skulle jag ju inte ha gjort. Hade helt klart platsat i programmet "En annan del av Köping". Inget ont menat men, i alla fall. Och den gick jag runt med i Italien förra sommaren. Och ingen sade någonting! Lotta då!
Ser annars fram emot ytterligare en kursfri dag på jobbet. Bara denna torsdag kvar! Har min lediga fredag imorrn. Kan nog behövas. Det har varit ganska så stressigt på jobbet även utan kurser. Känner att det skall bli skönt med lite ledighet. Kom förresten ut och fann bilen olåst på parkeringen i morse. Har nog aldrig hänt tidigare. Kan det bero på att man är lite stressad tro? Tja...kanske.
Nu så ska det bli lite lunch. Om man nu törs äta. Det pratas ju så mycket om transfetter och annat elände. Mättat fett, omättat fett, härdat fett, delvis härdat fett. Huvva. Konstigt att man fortfarande andas. Nä, tacka vet jag vin och öl. Då vet man vad man får i sig. Men, det kommer säkert nya rön där också.

Ha det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart jag inte sa något vill ju ha dig för mig själv :-) puss

Me and my mind. sa...

Skall vi flytta till Köping? Puss.