onsdag 16 april 2008

16 april

Vart tog Pasta Roma vägen...?

Hmm...trodde jag blivit knäpp. Jo visst är jag det men nu...mer än vanligt.
Skulle sopa upp lite smulor från golvet. Då sticker smulorna i väg! Får jaga dem runt i huset.
Det är då jag inser att fjolårets problem har återkommit. Myror!! Så in i helvete med myror. Små svarta satar. Överallt. Nu är det beställt sk myrdosor från Anticimex. Vet dock av erfarenhet att de inte hjälper speciellt bra men, måste ju göra ett försök i alla fall.

Annars verkar allt klappat och klart med italienfrämmande i kväll. Men..som sagt..tar inget för givet. Först när de står här i hallen så...
Skall i alla fall i väg och inhandla Skogaholmslimpa och Hushållsost. Två saker som alltid går hem.

Och sedan...vis av erfarenhet...så skall jag uppgradera mitt virusskydd.

Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer: