tisdag 5 juni 2007

5 juni


Oreganon blommar och doftar ljuvligt.

Sådana här veckor tycker jag om. Jobba 2 dagar ledig 1 dag och sedan jobb 1 dag till för att sedan få en 3 dagars ledig helg. Skulle i och för sig kunna tänka mig att vara ledig i dag också. Blir bara så sugen på att bara vara ute och njuta, nu när sommaren äntligen har gjort entre. Men, får nog kämpa på. Har ganska mycket att göra på jobbet idag. Tänker i alla fall ta ut 1 timmes komp i kväll om läget tillåter. Skönt att komma hem lite skapligt. Lotta har dessutom lovat att göra en pizza till kvällen. Ni som har varit här och läst tidigare vet vad jag tycker om det...

Nu så bär det strax av till stan för proviantering. Får bli ett par flaskor vin från monopolet. Öl har jag nämligen numera så att jag klarar mig ett tag. Emil (jobbarkompis) har nämligen varit på snabbt besök i Tyskland. Han hade med sig 3 plattor Becks till ett mycket förmånligt pris som jag fick köpa. Dessutom så har jag nästan en hel platta Sort Guld kvar. Den hade hustrun med sig hem från damernas danmarksresa. Så framtiden ser onekligen ganska ljus ut :).
Hmm...här måste det tydligen vara redigerat och klart innan man lägger in bilder. Annars så blir det tydligen lite snett och vint. Men, jag orkar inte göra om allt igen så det får se ut så här.
Ha det gott!

Inga kommentarer: