lördag 28 juni 2008

28 juni

Lite sent kanske men, det är ju först nu som man har nyktrat till riktigt. Hur som helst...superstort tack till Toivo å dom för en superkul midsommarafton. Måste göras om, och det innan nästa midsommar!!

Har idag varit hemma och hälsat på hos Bazze. Blev man avundsjuk eller? Han har köpt sig en Gibson Les Paul. Såg ni mig nu så skulle ni se något drömmande i mina lite fuktiga ögon. Vilken skönhet!

Bazze ja, på måndag så tycker jag att alla skall hålla tummarna för honom. Han har en ny lägenhet på g. Tydligen en kanonkvart om man skall tro dem som har sett den. Om har får den blir nämligen klart på måndag.

Till sist så vill jag berätta att jag har kommit på det absolut tråkigaste som finns. Vad då? Jo att torka sig när man har gjort nummer 2. Finns deffinitivt inget tråkigare.

Ha d!

Inga kommentarer: