fredag 14 mars 2008

14 mars

Ojj...de kom, de sågs och de segrade definitivt. Jag menar förstås...kent. Var med Bazze, Sandra och Lotta på konsert i går. Vilket drag, vilket ös och vilken underbart bra musik. Fick äntligen höra min Columbus live!! Vilken känsla. Kan väl också säga att de andra låtarna inte heller gick av för hackor. Närå...

Skall väl erkänna att jag inte riktigt skuttar runt till musiken utan mera, står och lyssnar...njuter i fulla drag. For runt gjorde däremot Lotta. Hon var som MA Numminens kommipåll. Härligt! För att inte tala om Bazze. Eller som kära hustrun sade...undrar hur han skulle betett sig om han hade styrkt sig lite innan? Jag svarade att...det vill du inte veta. Törs inte ens tänka tanken. Men, bra var det...otroligt bra.

Måste också nämna att Kragen i sitt bedrövliga tillstånd fortsätter att pocka på uppmärksamhet. I morse så ringde Räddningstjänsten och berättade att de hade fått rycka ut med spån. Han hade nämligen släppt ut sitt drivmedel över halva parkeringen. *suck*

Nu så skall jag dyka ned i kokboken för att studera cucina siciliana. Får se om jag hittar något gott till kvällen.

Ha en bra helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett litet test.

Anonym sa...

Ja det gjorde det!